الاعلان

Wednesday 4 July 2012

اضحك و خلاص






مذيعه بتسأل رقاصه إيه رياضتك المفضله؟؟

قالتلها المشي البطال







مرة واحد بيسأل صاحبه: هو مراتك من النوع النكدى؟ قاله: إيه ده هو في نوع تانى







واحده بتقول لجوزها انا اشتريت عربيه:

قالها بشرفك؟

قالته امال بفلوسك









وبيقولك المسحيين مش مضطهدين فى مصر...... أتفضل يا سيدى .. قرعة الحج السنة دى مفيهاش ولا واحد مسيحى.... صدفة كمان دى





مدرس بيقول لتلميذ: مش عيب لما تجيب صفر ؟

قاله: لما هو عيب بتدهولى ليه







واحد نايم جنب مراته فبتقوله بردانه

قالها اتغطي كويس

قالتله ياراجل لسه بردانه

قالها اتغطي كويس اوي

قالتله يا راجل بقولك بردانه

قالها اتغطي كويس اوي اوي

قالتله انا لما كنت عند ماما كنت اقولها بردانه كانت بتحضني

قالها ده الي ناقص اجيب امك تنام في وسطينا







واحده ساكنه عند محطة قطر

كل ما يعدى القطر درفة الدولاب تقع

فجابت النجار يشوف الدرفة

دخل جوزها من بره وفتح الدولاب

لقى الراجل قاعد فى الدولاب

قاله: نهارك اسود، بتهبب ايه هنا؟

قاله: لو حلفت لك انى قاعد مستنى القطر هاتصدقنى؟







واحدة بتتكلم فى التليفون...نص ساعة و خلصت المكالمة...

قالها زوجها : غريبة إنتي فى العادة بتتكلمى ساعتين فى التليفون !!

قالت له : مهو النمره طلعتغلط !!







واحدة بتكلم جوزها : أنا طالعة عند الجارة 5 دقايق في موضوع صغير...إنت كل نص ساعة حرك الطبيخ !!!









رجل يقول للطبيب : يا ترى فيه طريقة لإطالة العمر ؟؟؟؟

رد الطبيب : إتجوز!

الرجل : ودا هيساعدنى ؟؟؟؟؟

الطبيب : لا .. ولكن فكرة العمر الطويل مش هتجيلك تانى !!!







سأل القاضي الزوج : ليه عاوز تطلقها ؟؟

رد عليه : والله مش مرتاح معاها ..

سأل القاضي الزوجه : وإنتي إيه ردك عليه ؟؟

قالت: والله غريبة !! الرجاله كلها مرتاحين معي إلا هو...









No comments:

Post a Comment