الاعلان

Saturday 12 January 2013

عم صابر و برسيل






افتح الباب فى حد نازل خبط على الباب
 ايه بس ده انا ما صدقت دفيت الحتة بتاعتي في السرير...... 
ما هو ده من خيبتك مدفي حتتك بس ، قوم فز الجرس ما بطلش.......
 لا حول و لا قوة إلا بالله ، حاضر حاضر جاي الله يخرب بيتك .....
فتح صابر الباب فوجد سيدة شاهقة الجمال و وراءها رجل يحمل كاميرا و أضواء قوية و تقريباً نصف الحارة.......
 قالت الجميلة: أستاذ صابر عبد البديع هلال.....أأأ
 ايوه......
مبروك انت كسبت مع برسيل......
مش فاهم حضرتك يعني الحاج برسيخ حيقسم معايا؟؟؟......
مش حضرتك بتستعمل برسيل؟؟؟.....
أأأ أيوه اكيد، مش كسبت يبقي لامؤاخذة بنستعمل برسيخ......
 هي المدام هنا علشان نصور معاها، اكيد هي الي بتستعمل برسيل!!!......
 هو لامؤاخذة الجائزة فلوس........
 أكيد يا أستاذ صابر ١٠ جنيه دهب......
يا لهوي يا أم صابر ١٠ جنيه دهب ده حضرتك لو كنتي قلتي ١٠ جنيه بنك نوت كنت حاوطي أبوس رجلك......
أأأ العفو يا أستاذ صابر هي المدام فين؟......
الجماعة أه لأ الجماعة تعيشي انتي ، ماتت من ٥ سنين!!!!
لأ البقية في حياتك، يعني حضرتك الي بتغسل للعيال؟.....
 أأأه ان الغسالة، اقصد انا الي بأغسل....
 يعني حضرتك كده الأب المثالي يعني تكسب كمان ٥ جنيه دهب......
يا لهوي يا لهوي يا لهوي انا كده حبوس رجل الراجل الطيب الي شايل الكمرا....
عيب يا أستاذ صابر احنا بنصور......
ما تأخذنيش يا بنتي اصل انا جتتي اتلبشت.......
 معلش و لا يهمك، تعرف تزغرط يا أستاذ صابر علشان دي حته مهمة لازم تتصور .....
ازغرط بس ، حضرتك تحبي ارقصلك السمسمية اواعملك الهوبا بتاعت فيفي عبده.....
 ها ها ها لا زغروطة بس علشان الكاميرا......
لولولولولولولي ......
 أتفضل آدي ال ١٥ جنيه دهب.........
مين الي بره يا منيل؟؟؟؟؟.......
 مين دي يا أستاذ صابر انا سامعة صوت واحدة ست.......
 لا لامؤاخذة ده الرفأ بتاعي، نورتي يا مدام .......
الف مبروك سلام عليكم.....
الف سلامة الف سلامة.....
دخل صابر الي الحجرة وجد زوجته جالسة في السرير و شعرها ملفوف في بُكل و بنس......
ايه الدوشة دي و ايه الزيطة الي انت عاملها دي ، انت عبيط علشان تزغرط انا عارفة صوتك ، اوعي تكذب، اكيد كنت بتعاكس البنت المفقعة بنت أو عيطة يا ابو ذوق زي وشك يا عرة الرجالة يا كيس المخدة ......
عنايات، عنايات.....
عايز ايه يا زفت اكيد حتلكك و تدب أي خناقة علشان تتسرسب و تنزل القهوة ما انا عارفاك....... 
انتي طالق يا عنايات

بقلم : خالد ش

No comments:

Post a Comment