الاعلان

Saturday 28 April 2012

نكت جامدة




سالوا صعيدى ايه اخبار الصيام

رد وقال :والله لولا الوضوء كنا متنا من العطش





صعيدى عاوز يشنق نفسه من رجليه,سالوه ليه

رد:جربت من رقبتى كنت هموت



 
مسطول بيقول لصاحبه هو انا لو بوست مراتك نبقى نسايب

قاله لا .. نبقى خالصيين



مات الامير الوليد ابن طلال فسالته الملائكه من انت قالهم انا صاحب قنوات روتانا قالوله ابشر مش حتقدر تغمض عينيك



قالوا للريس مش حاتقول خطبة تودع بها الشعب . قال لهم ليه هو الشعب رايح فين ؟ ؟؟؟؟؟



واحد قتل حماته

الظابط بيسأله اسمك ايه ؟

قاله مبحبش الفشخره اكتب فاعل خير





مرة واحد صعيدى خلف واد مات ... السنة اللى بعديها خلف تؤام قتل واحد وساب واحد وقال احنا مش بنقبل العوض



مرة واحد غبى راح وقف امام قصر الريس فساله الامن انت عايز اية قالهم ابقى ريس قالوله انتى غبى قالهم هو شرط



صعيدى سمع ان فى 100واحد ماتوا فى الحج قال ربنا يستر ومايكنش فيهم مسلمين



صعيدى أخذ شهادة دكتوراه

فقال لزوجته "والله ما أنا عارف ليه الناس بيضحكوا على الصعايدة أدينى جبت الدكتوراه."

فقالتله زوجته: "دق على الخشب لا تصيب نفسك بالعين."

فدق على الخشب.

فقالت الزوجه: "مين على الباب؟"

فقال الزوج: "خليكي إنتي انا حشوف مين."


 

مجنون قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول: "هيتجنن لما يصحي وميلقهاش!!"



No comments:

Post a Comment